ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην Ελλάδα το νέο KGM Torres Hybrid

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΙς

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To νέο KGM Torres Hybrid, το πρώτο υβριδικό μοντέλο της κορεατικής φίρμας ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού και άκρως ανταγωνιστική τιμή.

Με όπλα του την ευρυχωρία, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα, την προσιτή για τα δεδομένα της κατηγορίας τιμή και την εγγύηση της Νικ. Ι. Θεοχαράκης που έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση της φίρμας στην Ελλάδα, το KGM Torres Hybrid αποτελεί μια νέα κι ενδιαφέρουσα προσθήκη στην κατηγορία των μεγάλων οικογενειακών SUV.

Μαζί με το αμιγώς ηλεκτρικό Torres EVX, το Torres Hybrid τοποθετείται ως η ναυαρχίδα στην γκάμα της KGM και ξεχωρίζει χάρη στην επιβλητική του εμφάνιση με τετραγωνισμένες επιφάνειες και έντονες ακμές που παραπέμπουν σε κλασικά off-roader.

Ως προς τις διαστάσεις, με μήκος 4,7 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα, ύψος 1,72 μέτρα και μεταξόνιο 2,68 μέτρα υπόσχεται άνετους χώρους για πέντε ενήλικους επιβάτες. Αλλά και τις αποσκευές τους μιας και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 703 λίτρα και είναι μια από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία του.

Το εσωτερικό του KGM Torres Hybrid συμβαδίζει με τις ψηφιακές ανάγκες τις εποχής. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ντίτζιταλ πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Ίδια διαγώνιο έχει και η κεντρική οθόνη για το infotainment, από το οποίο ρυθμίζονται οι βασικότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου. H καμπίνα πέρα από σύγχρονη είναι και ποιοτική, μιας και η KGM τονίζει πως έχει χρησιμοποιήσει premium υλικά με στόχο να αναβαθμίσει την αντιληπτή αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα.

Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και το σύστημα κίνησης. Κάτω από το καπό του Torres παίρνει θέση  το αποδοτικό υβριδικό σύστημα Dual Tech Hybrid System που προέρχεται από τη συνεργασία με την BYD.

Διαθέτει τρία προγράμματα (EV Mode, HEV Mode και Engine Drive Mode) και αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.500άρη βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Miller, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 150 PS και 220 Nm, ένα ηλεκτρομοτέρ 177 PS και μια μπαταρία με χωρητικότητα 1,83 kWh. H κίνηση περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω του νέου αυτόματου κιβωτίου e-DHT, που έχει αναπτύξει η ίδια η KGM.

To υβριδικό σύστημα πριμοδοτεί την ηλεκτρική κίνηση, ειδικά στην πόλη, με την εταιρεία να αναφέρει πως το 94% των αστικών μπορεί να γίνει μόνο με ρεύμα. Ως εκ τούτου, η μέση κατανάλωση υπολογίζεται σε 5,8 lt/100 km, τιμή που θυμίζει σουπερμίνι παρά μεγάλο οικογενειακό SUV.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού: Urban, Club, Club Plus, Platinum ξεκινώντας από τις €34.690. Με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια της εγχώριας αντιπροσωπείας όμως, η αρχική του τιμή πέφτει στις €33.190.

Ο εξοπλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλήρης καθώς πέρα από τις ψηφιακές οθόνες, τα φώτα LED περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα…

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της KGM.

ΈκδοσηΤιμήΤιμή με προωθητική ενέργεια
Urban€34.690€33.190
Club€37.190€35.690
Club Plus€39.690€38.190
Platinum€43.190€41.190

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Nissan Leaf: Η Εξέλιξη του Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου που Μεταμόρφωσε την Οδήγηση

Η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που όχι μόνο καλύπτει τις σημερινές ανάγκες, αλλά και προεξοφλεί τις προσδοκίες του αύριο, αποτελεί μια σύνθετη πρόκληση. Η Nissan,...

Mazda 6e: Η Ηλεκτρική Επανάσταση με την Καρδιά της Jinba Ittai

Η Mazda εισέρχεται δυναμικά στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Mazda 6e. Πρόκειται για ένα μοντέλο που δεν αποτελεί απλώς ένα...

CUPRA: Leon, Formentor & Born – Κορυφή στην Ασφάλεια με 5 Αστέρια στο Euro NCAP 2025!

Η ασφάλεια είναι αδιαπραγμάτευτη, και η CUPRA το αποδεικνύει περίτρανα για ακόμη μία φορά! Τα δημοφιλή μοντέλα της, CUPRA Leon, CUPRA Formentor και CUPRA...