ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Στρατηγική Επανάσταση της Hilton στην Ελλάδα: Επέκταση, Νέα Brands και Επενδύσεις που Μεταμορφώνουν τον Τουρισμό

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΙς

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε κομβικό σημείο της παγκόσμιας στρατηγικής της Hilton, με τον κολοσσό της φιλοξενίας να εντείνει την παρουσία του και να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του σε όλη τη χώρα. Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe της Hilton, ο οποίος τόνισε τη δυναμική ανάπτυξη του ομίλου στην ελληνική αγορά.

Έκρηξη Ανάπτυξης και Νέες Αφίξεις Brands

«Η ανάπτυξή μας στην Ελλάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ», δήλωσε ο κ. Mantin, υπογραμμίζοντας ότι τα τελευταία πέντε χρόνια, το ελληνικό χαρτοφυλάκιο της Hilton έχει επεκταθεί εντυπωσιακά, φτάνοντας τα περισσότερα από 60 ξενοδοχεία που είτε λειτουργούν ήδη είτε βρίσκονται υπό ανάπτυξη. Πρόκειται για έναν αριθμό που αποτυπώνει την εμπιστοσύνη του ομίλου στις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού και την αποφασιστικότητά του για περαιτέρω διείσδυση.

Η επέκταση αυτή δεν περιορίζεται μόνο στον αριθμό των μονάδων, αλλά και στην ποικιλία των brands. Μετά την επιτυχημένη εισαγωγή των Hilton Garden Inn και Curio Collection στην Αθήνα, η Hilton προετοιμάζεται για την άφιξη ακόμα πιο πολυτελών σημάτων. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας με την παρουσίαση των πολυτελών brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του εμβληματικού Hilton Hotels & Resorts μέσα στην επόμενη χρονιά», πρόσθεσε ο κ. Mantin, προϊδεάζοντας για ένα συναρπαστικό μέλλον.

Από την Αθήνα στα Νησιά: Ένα Πολύπλευρο Χαρτοφυλάκιο

Η στρατηγική της Hilton καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προορισμών, από τα δυναμικά αστικά κέντρα μέχρι τους παγκοσμίου φήμης τουριστικούς προορισμούς των ελληνικών νησιών. Η εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στα resort που διαθέτει στα νησιά, ενώ παράλληλα επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη των lifestyle brands της. Αυτή η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου, που κάποτε ξεκίνησε με ένα μόνο ξενοδοχείο στην Ελλάδα, αντικατοπτρίζει μια εντυπωσιακή πορεία μετασχηματισμού και προσαρμογής στις σύγχρονες ανάγκες του ταξιδιώτη.

Το Μέλλον της Φιλοξενίας στην Ελλάδα

Με αρκετά συναρπαστικά ανοίγματα να είναι προγραμματισμένα για το 2026 και μετά, η Hilton σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ελληνική φιλοξενία. Η δέσμευση για ποιοτικές υπηρεσίες, η εισαγωγή διεθνών προτύπων και η συνεχής ανανέωση των προσφερόμενων εμπειριών, αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη του τουρισμού. Η παρουσία επτά διαφορετικών brands της Hilton στη χώρα αναδεικνύει την ποικιλομορφία και το βάθος της επένδυσης του ομίλου, καθιστώντας την Ελλάδα έναν από τους σημαντικότερους στρατηγικούς του εταίρους παγκοσμίως.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ιστορική Συμφωνία ΑΟΖ: Κύπρος και Λίβανος Ενώνουν Δυνάμεις για Ενέργεια και Σταθερότητα

Σε μια κίνηση που σηματοδοτεί την εμβάθυνση των σχέσεων και την προώθηση της περιφερειακής συνεργασίας, η Κύπρος και ο Λίβανος υπέγραψαν επίσημα τη Συμφωνία...

Ισραήλ: «Καμία Ηρεμία στον Λίβανο χωρίς Ασφάλεια» – Η Σκληρή Προειδοποίηση του Υπουργού Άμυνας

Με τις εντάσεις στην περιοχή να κλιμακώνονται επικίνδυνα, ο Υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, Ίσραελ Κατζ, απηύθυνε μια σαφή και σκληρή προειδοποίηση προς τον Λίβανο....

Πολωνία: 44 Δισ. Ευρώ για Θωράκιση Άμυνας και Ασφάλειας από τον Μηχανισμό SAFE – Ανακοίνωση Τουσκ

Η Πολωνία εισέρχεται σε μια νέα εποχή ενίσχυσης της εθνικής της άμυνας και ασφάλειας, χάρη σε μια σημαντική χρηματοδότηση ύψους 44 δισεκατομμυρίων ευρώ από...