Η Coca-Cola HBC, ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές προϊόντων της Coca-Cola παγκοσμίως, επιβεβαιώνει τη διαχρονική της δέσμευση στην καινοτομία και την ανάπτυξη, ανακοινώνοντας μια σημαντική επένδυση ύψους 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D Centre) που διατηρεί στην Ελλάδα. Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει τον στρατηγικό ρόλο της Ελλάδας ως κόμβου καινοτομίας για τον Όμιλο.
Το Κέντρο R&D της Ελλάδας: Καρδιά της Καινοτομίας του Ομίλου
Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Coca-Cola HBC στην Ελλάδα αποτελεί έναν δυναμικό πυλώνα για το 24/7 χαρτοφυλάκιο του Ομίλου. Με την πρόσφατη επένδυση, ενισχύεται περαιτέρω η δυνατότητά του να πρωτοπορεί στον σχεδιασμό και την εξέλιξη νέων προϊόντων. Οι δραστηριότητες του Κέντρου καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών, συμπεριλαμβανομένων των χυμών, του νερού, των σνακ, ακόμη και του γάλακτος.
Συγκεκριμένα, υποστηρίζει την ανάπτυξη εμπορικών σημάτων όπως:
- Χυμοί: Amita, Fruice, Next
- Νερό: Deep River Rock Water, Λανίτης
- Σνακ: Tsakiris Chips (για την Ελλάδα)
- Άλλα: Γάλα (γενικά αναφέρεται)
Η εμβέλεια των ερευνών του εκτείνεται γεωγραφικά σε πολλές χώρες, περιλαμβάνοντας την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιρλανδία, τη Σερβία, την Ιταλία και την Αλβανία, καθιστώντας το έναν πραγματικά διεθνή κόμβο έρευνας.
Ενίσχυση των Ελληνικών Brands και Νέες Προοπτικές
Ειδικά για την ελληνική αγορά, το R&D Centre έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εμβληματικών σημάτων της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Η επένδυση αυτή διασφαλίζει τη συνεχή υποστήριξη καινοτόμων προϊόντων όπως οι Amita, Amita Motion, Frulite, Αύρα και Tsakiris Chips, ενισχύοντας την παρουσία τους στην αγορά και προσφέροντας νέες επιλογές στους καταναλωτές. Η εγκατάσταση προηγμένου τεχνολογικού εξοπλισμού και η δημιουργία νέων, σύγχρονων υποδομών αποτελούν το επιστέγασμα αυτής της επένδυσης, επιτρέποντας την απρόσκοπτη εξέλιξη των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC και την ανταπόκριση στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς.
